Everything will fall into place..

Hej Hej..
Hur har ni det i kylan?? Här är det bra, skulle egentligen jobbat mellan 13-16 idag men dem ringde och frågade om jag kunnde komma mellan 11-14 istället vilket för min del var kanon´, tråkigt att bara sitta och vänta ut tiden här hemma..
Klickade hem en klänning jag föll för dessutom, vilket jag aldrig brukar göra.. Får se om den passar och vad jag ska ha den till :)..
Ska dra till Malmö med syrran och mamma sen, ska shoppa och sen ska dem lämna av mig hos min karl.. Stannar där inatt, skönt behöver komma bort från detta hushållet!!

Vad gör ni idag?
Kraam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0