Gomorron gomorron!!

Hejhopp, har ni sovit gott??
Jag har sovit ganska bra faktiskt, vaknade av att jag hade 2 missade samtal och 3 sms av mitt hjärta.. Han hade tydligen inte kunnat sova inatt och jag totaldissade honom för jag hellre ville sova :P Haha.. Nää jag har nog inte hört något för jag sovit så djupt, vilket är rätt så skönt faktiskt!
Fick skrivit till honom imorse och han hade inte sovit på hela natten :(..Meen ska inte till honom idag så det ska bli så mys!!

Hade tänkt städa här hemma lite, fixa och dona.. Försöka få lite mer sömn så jag orkar med dagen, men vi får se helt enkelt vad det blir av detta!!
Ha en riktigt bra dag!!
Kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0