Feels like i´m drowning...

Hallå, läget?
Här är det bara bra, känns bättre i foten idag med.. Var hos doktorn och det var en rejäl stukning och nått ovanpå foten som lagt sig knas och orsakade smärta men det skulle gå över inom 1-2 veckor sa hon :)..

Var en sväng hos Martina och Mark efteråt och spelade lite spel, ganska soft trots att vi typ bråkaa stup i kvarten för det inte blév som vi ville :P.. Nu har jag dock landat hemma så det blir lugnt resten av kvällen, ska skriva lite tänkte jag, duscha och sen blir det väl typ tv.. Känns som jag borde ta och snacka med en viss person med meen chicken som jag är så sitter jag och velar.. Vi får väll se hur det blir helt enkelt..

Vad händer resten av kvällen??
Kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0