Goa ungar!!

Vilken dag det har varit idag, har varit ute hela dagen med barnen på jobb vilket är extremt skönt.. Där va nån yngre kille på praktik på jobb, jag gick fram och hälsade på honom men han pratade såå fort så jag uppfatta inte hans namn och mes som jag är frågade jag inte en andra gång.. Pågrund av detta kunde jag inte heller gå fram och snacka med honom för att få honom att känna sig mer bekväm för jag visste ju inte hur jag skulle tilltala honom (i-landsproblem) hehe... Iaf så kom en 5 årig pojke fram till mig och han stod och pratade med mig, så jag bad honom att gå dit och fråga vad killen hette, mest för att barn ställer frågorna tills dem uppfattat vad som sagts oavsett.

Ja han satte fart mot den här killen och jag såg hur dem stod och pratade med varandra, en bit ifrån stod jag och låtsades som att jag inte hade med det att göra och bara en stund senare kommer pojken springande tillbaka mot mig.. Men han hade inte ens hunnit halvvägs innan han ropar..
Pojken: Haaaaannnaaaah!! Han hette ****** och han var 2* år gammal och han ska vara här ganska många veckor... :D
Jag står i chock och tycker det är så extremt pinsamt för alla dem frågorna hade jag inte ens bett honom ställa också kollar jag mot den här killen som står och skrattar åt mig :P... Ungar är bra roliga ibland!!

Hej svej!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0