Gonna live my life, I know that we gonna be alright...

Gokväll, läget??
Här är det ganska så bra faktiskt, sitter i köket och snackar med mina systrar.. Jag sitter och retar mig på karlar (inga nyheter där), just nu på nån tönt på facebook som är jävligt dryyyyg.. Fick höra av någon att man skulle smälla till såna DIREKT :D hehe.. Innan ikväll frågade min pappa om jag kunde fixa hans hår, han ville ha det som "ungdomarna" har det nu förtiden, tänk er Danny Saucedo style liksom..
Japp, så det fixade vi meen han har ju inte speciellt långt hår än så det blev ju inte som honom, men han såg nöjd ut när vi var klarar iaf.. Jag gjorde en deal med honom, om jag skulle hjälpa honom med istt hår skulle jag få raka bort hans brösthår Ha Ha Ha, nu har han inget kvar..

Nää nu ska jag fortsätta snacka en massa skit..
Hej svej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0