How you got me blind is a mystery...

Gomorron!

Vaknade för en stund sen trodde klockan var mycket mer än halv 10, har vaknat flera ggr under morgonen men tänkt att jag borde sova lite till eftersom det är sista helgdagen sen är det ny vecka och jag börjar tidigt alla dagarna..
När jag vaknade dem första gångerna så sken solen in i mitt rum och det var så härligt meen nu när jag skulle gå upp var det grått och tråkigt ute.. Sålänge vi slipper snö och minusgrader känns det som att det inte gör sådär extremt mycket om det blir lite regn..

Har inte riktigt bestämt mig för vad som händer denna söndagen, jag är rätt trött så känner inte för att göra nått speciellt egentligen, fast vi får väll se vad det blir..
Vad händer hos er?

Kraaam

                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0