I don´t even give a shit...

Tjingeling!!

Idag är jag på topp humör, började med att jag blev uppringd från jobb och fick börja vid kl. 8 och solen sken som aldrig förr när jag cyklade till jobb och det var faktiskt inte alls så kallt.. Väl på jobb gick det smidigt med, hade massa skoj med barnen och gick därifrån med ett leende på läpparna :) Underbart, för ofta känner jag mig ganska slut i huvudet...

Har även hunnit med Zumba, körde nya skivan idag vilket var ännu roligare än dem andra :).. Sen va jag på en lååång promenad med Frida, vi skulle gå iväg och handla och rundan dit brukar ta 15-20 minuter... Men Hannah den smarte tyckte vi skulle ta en "genväg" som visade sig vara en rejääääl omvåg, vi hamna mitt ute på åkern och civilisationen.. Enda vägen ut var att gå tillbaka och det var ju pain tyckte Frida, jag älskade det däremot, lite äventyr en solig måndag kan väll aldrig va fel! ♥

Hoppas ni haft en lika bra dag!
Kraaaam




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0