I don´t wanna be left in this world alone...

Hoppas allt är bra?!
Här är det kanon, dagen idag har varit toppen.. Började kl.8 idag till 17.30 så blev en lång dag, men det gick förvånansvärt bra och snabbt.. Vi var ute mestadels av tiden och solen sken som tusan, det har väll varit kring 10-12 grader idag kan jag tänka mig för stundvis var det varmt så man ville ta av sig vinterjackan :P Den bör jag förmodligen byta ut mot vårjackan snart ändå, det ser jag framemot..'

När jag kom hem tog jag en promenad, häääärligt och sen träning på det.. Så resten av kvällen nu blir luugn och det är så skönt att veta att jag bara har två korta dagar kvar innan det vankas helg!! :D

Ha en fortsatt bra kväll!!
Kraam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0