I have to learn to take one step at a time..

Tja, allt bra?

Här är det toppen... tror jag iaf.. Solen skiner utanför fönstret (lite kallt dock) så kan väl egentligen inte vara något annat.. Känner mig en aning trött idag, kan bero på att det blev en heldag igår.. Åkte till jobb 8 och var hemma 19.45 igår, hängde med mamma och syrran för att byta däck vilket iof gick fort, sen drog vi vidare till Malmö och hängde där :)..

I have no clue what to write, jag börjar inte förräns halv 10 idag och av någon anledning vaknade jag klockan 6 av världens hemskaste dröm om att jag styckade massa djur, ååh det va så sjuuukt och jag vaknade flera gånger och försökte börja tänka på nått annat men kom tillbaka till det ändå :S.. Såå jaah, nu sitter jag här och glor typ och väntar på att tiden ska springa iväg eller nått..

Ni får ha en kanonbra dag!!
Kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0