I miss you all the time...

Idag har varit en riktigt bra dag, en av dem bästa på länge faktiskt.. Har varit på strålande humör hela dagen, vilket säkert har gjort sitt :).. Började med en kort dag på jobb som gick väldigt bra, ibland så är det enormt stressigt och jobbigt att jobba på förskola då barn har sina egna viljor och dem vill hela tiden tvärtemot vad vi vill :p hehe..
Pappa hämta upp mig efter jobb och vi körde iväg till syrrans skola där vi skulle prata med hennes lärare om en massa grejer, tänker inte dra situationen här men det har legat och tyngt en del då jag verkligen vill att min syster ska ha det bästa, meen läraren gav mig nytt hopp om det hela och jag hoppas verkligen att detta kan bli så bra som möjligt :).. Sen drog vi iväg och handlade och pappa brukar alltid tippa hästar, vilket jag är extremt emot för jag tror inte på det skitet.. Fast han börja snacka om det en massa så till sist tog jag en lapp och tippade själv, så jag hoppas verkligen jag vinner stor kovan så får han se hur man verkligen ska tippa ;)..
Han kom för en stund sedan och sa att "oavsett vem som vinner så kan vi väll dela?".. Pff vi får väll helt enkelt se med det där :D..

Nu ska jag glo på Big Bang, ha en bra kväll!!
Kraaaaaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0