I was lost in a lonely place..

I don´t care who you are
Cause you taught me how to break a heart..


 

Imorron är jag ledig så Petra gjorde upp planer med Brita som jag ska hänga med på, så vi ska hämta henne imorron och köra till Malmö en sväng och sen tillbaka till Staffanstorp där hon bjuder på middag :) Alltid trevligt och träffa Brita, hon har alltid varit som en extra mamma för oss..
Petra vill även att vi ska ta en sväng in till vår vän D som vi träffa förra helgen, men jag vet i tusan om jag har lust med det så vi får väll se hur vi gör..

Sitter just nu och väntar på att "Revenge" ska börja och under tiden sitter jag och lyssnar på när Petra skype:ar med vår vän Jenny som är med sin karl i Tunisien.. Hon återvänder till kyliga Sverige på lördag och hon är extremt saknad, känns som vi behöver nån som rör om här hemma i denna tradiga gryta :P..

Vad hittar ni på me denna afton?
Kraaam




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0