I will fight ´til the end..

Jag har knappt varit ute nått under dagen eller ja, när jag varit i affären och handlat till middagen var jag ute en kort stund.. Det bästa är ju att vi sluppit regnet idag, än iaf.. T.om att solen kikat fram emellanåt och jag hoppas innerligt att det håller i sig, hade varit skönt med uppehåll under veckan när man är på jobb.. Vi är ute väldigt mycket med barnen så då är vädret A-O, jag går emot vad alla andra säger att det är "kläder efter väder".. Har alltid ogillat det uttrycket, för vem fasen vill gå med regnkläder och overall och sånt skit, hellre har man väll värme så man kan gå i "vanliga" kläder :D... 

                                   Nää men nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det tv..
                                                       Ha en bra kväll allesammans!
                                                                      Kraaaam 

                            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0