Tears don´t mean your losing, cause everybody´s bruising!

Hallåå!
Hoppas allt är bra?!

Varit en fartfylld lördag med familjen, vi åkte och käkade på restaurang för min äldsta syster fyllde år för ett tag sen så hon och hennes familj kom ner till hålan med mosters lilla goding Oskar :).. Efter middagen drog vi hem till Martina och Mark och fikade och snackade vilket var riktigt trevligt.. Där blev vi till typ 19 eller nått, sen hem för Petra och jag ska dra iväg till Malmö och dansa natten lång eller jaah så länge vi pallar.. Var ett bra tag sen vi var ute och dte känns som jag typ glömt bort totalt hur det var :P komiskt..

Imorron blir det Malmö med tjejerna, shopping och fika/lunch och en massa snack.. Kan verkligen behövas, fick världens breakdown i fredags på jobb och känns fortfarande inte som jag hämtat mig från det.. Brukar har psyket i schack och brukarn fixa dem flesta konflikter och grejer bra meen nått brast och jag känner mig som en ihop skrynklad pappersbit som blivit trampad på tusen gånger och det är så extremt jobbigt för jag får inte känslan att försvinna.. Meeen nä nu ska jag tagga utgång så får jag hämta mig imorron!! :)

Hoppas ni får en kanonbra lördagkväll!!
Kraaaaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0