There´s no need to rush!

Gomorron, sovit gott??

Jag har inte sovit något vidare, mådde dåligt halva natten och när jag väll somnade drömde jag en mardröm, vaknade av att jag hörde mig själv säga "Jag vill inte släppa taget om dig" hehe.. Rätt underligt hur drömmarna alltid tar slut PRECIS innan det ska hända nått oavsett om det är bra eller dåligt så tar dem alltid slut just då.. Kanske tur i vissa fall, jag hann inte släppa taget just i denna drömmen så det var jue tur :P...

Igår fick vi besök av vår morbror och hans familj, vi körde grillning för första gången iår, det var verkligen väder till det så det var perfekt! Satt ute i trädgården ett bra tag och solen sken och det var inte så farligt kallt, Felicia min yngsta kusin på 6 år skulle testa på att åka inlines och var grym :P.. Igår för första gången kände jag hur våren var här, man blir glad bara av ljuset, fåglarnas kvitter eller när man ser minsta vår tecken som fjärilar, nyckelpigor eller t.om när jag ser att myggorna börjat komma (Som jag hatar och dessutom är allergisk mot) så blir leendet lite bredare än vanligt :)..

Idag ska vi iväg till Brita (pappas moster) och fika, ska även till farmors grav och sätta blommor ♥..
Ikväll skulle Morbror med familj komma igen och vi tänkte fixa och dona lite, käka ihop, trevligt :)..
Men nu måste jag göra mig klar!
Ha en riktigt bra dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0