Barns härliga kommentarer..

Kusin sov tydligen över inatt, imorse när jag kom upp låg hon vaken i Petras rum och direkt satte hon igång med sina lekar.. Hon tyckte hon kunde hoppa i min säng också skulle vi leka "mamma,pappa,barn" med hennes nallebjörnar :P hehe.. Vi lekte en stund men sedan sa jag att jag var tvungen till att fixa mig eftersom vi skulle iväg och hälsa på min äldsta syster med man och barn :)..
Då tyckte Felicia att hon kunde dammsuga medans jag fixa håret och jag måste säga att hon är mycket grundligare än mig.. Jag dammsugar bara golvet (det som är synligt) :P hehe.. Hon skulle lyfta på sängen, under soffan, bakom hyllor och grejer och samtidigt snackade hon med mig och gav mig en massa blickar..
Medans hon gick och städade så lyssnade vi på Eric Saade och sjöng med :P hehe...

Felicia: Men Hannah, du har en strumpa under soffan! :/
Jag: Ojdå :O..
Felicia: Men oj va dammig din tv är, vill du verkligen ha det så här? (Ger mig en arg blick)
Jag: Neej :/.. Tack så mycket, du är en pärla!
Felicia: Är det inte tur jag sov över och kunde hjälpa dig va?! Annars hade här inte vatt så fint :)..
Jag: Nä det är sant :)
Sen gick hon och log för sig själv :) hehe så go är hon..


                            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0