Shit happens, but life goes on..

Karlar, jag har aldrig förstått mig på dem och lär förmodligen inte fatta galoppen förräns jag hamnar i graven... Först är det på ett vis och två sekunder senare är det något helt annat. They´re fucked up med andra ord! :@ Gaah frustration.. Det är svart eller vitt och där är ingen gråzon, inget mellanting.. Antingen så är det eller så är det inte vilket retar mig något så fruktansvärt, för oavsett så slutar det med att dem blir irriterade eller förbannade.. Fast å andra sidan suger jag på allt som har med allt s*it och göra, jaah nu snackar jag i massa gåtor för jag är pissed off!! :D

Eftersom där alltid är någon som lär ta åt sig äran här så är det väl bäst och klämma in att, jag är väl medveten om att vi tjejer inte är mycket bättre.. Räcker med att gå till mig själv som är extremt velig, meen mitt största problem är att jag är en mes och därför är jag som jag är :P hehe..  Näää nu ska jag fortsätta leka med kusin som är på besök, kanske kan komma på andra tankar..

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0