I know your pain is the same and I forgive you..

Aj som f****n, vilade en stund och nu gör det ännu mer ont i min fot och jag vill bara skrika och böla :P hehe.. Folket här hemma tycker jag är pain och överdriver, vilket jag kanske gör iblaaand, men dte gör ändå så satans ont.. Jag kan inte ens gå ordentligt så jag undrar hur det ska gå imorron på jobb..

Sitter i köket och snackar med syrran och min mamma om händelse som händer på jobb, vi jobbar alla på samma ställe och våra historier är blandade med skratt om hur kul det är vissa dagar men ibland tvärtom.. Min dag idag var väldigt kul, finns en pojke som är så jäkla go som alltid hänger runt mig och när det vissa dagar inte går så värst bra är det barn som honom som gör ens dagar :)..

Nä nu är det slut för idag, nu blire tv och sen sängen..
Sov gott!!

                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0