I wonder what´s on your mind...

Måndag och ny vecka igen, allt bra??

Här är det ganska bra faktiskt förutom att detta smartasset har gått och skadat foten.. Jag är känd för att trilla i backar, trappor eller bara alltmänt slå mig och idag var inget undantag.. Skulle hoppa av cykeln när jag kom till jobb och trampar på en stoor sten och sen dess kan jag inte gå på foten, har nått så fruktansvärt ont.. Spelade fotboll i 9 år och fick utstå en del smärta meeen tror ändå inte jag haft såhär ont nån gång, Petra (sjuksyster9 kom och lindad foten, enligt henne som en åtta hehe.. Såå jag hopppas det kan hjälpa lite, för det gör lika ont när jag sitter stilla med den som när jag går.. :( Tycker synd om mig själv :P hehe..

Förutom det så har dagen idag varit bra, solen skiner som bara den och jag känner mig hyffsat glad och ännu gladar blir jag när jag hör Danny Saucedos låt i inlägget under :)..
Nu ska jag ta och sätta mig i soffläge och hoppas på att min fot kurerar sig fortaare än fortast!
Kraaam
                                        



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0