What I wouldn´t give to hear your voice again..

Sitter och lyssnar på en massa fina låtar och mina tankar flyr iväg åt massa olika håll, just nu är jag kluven över hur jag ska ta mig vidare med en viss sak men dem säger att allt löser sig tillslut så jag får väll hålla tummarna för det..
Det värsta är att mina tankar är väldigt lost, min hjärna säger något medans mitt hjärta säger direkta motsatsen och jag vet vad jag vill göra men samtidigt vet jag ändå inte om det är rätt val.. För jag vill inte basera mina val på rädsla eller pågrund av att något borde vara på ett visst sätt, för om det inte känns och är helt rätt så har jag alltid sagt att jag bör låta det vara och vänta på det som verkligen känns rätt.. Men samtidigt så kommer inte allt i livet till dig helt glasklart ibland är det ganska luddigt och det är det som gör det så jäkla svårt och veta om det är äkta..


Jag saknar hur du fick mig att känna, som om jag vore fri. Hur du fick mig att må, hur du genom att le fick mig att tappa andan och darra på rösten. Hur mitt hjärta slog nåra extra slag när du rörde vid mig och förutom det fick du mig att bli den människa jag sökte efter under så lång tid..
Meen det enda jag inte saknar... det är DIG!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0