You didn´t have to stoop so low...

Hej Hej, Allt bra??
Här är det awesome, sitter i köket och snackar skit med mina systrar, vi snackar om vår resa till Tunisien i sommar.. Jag undrar verkligen hur det ska funka med oss där nere, ena systerns karl bor där nere och jag kan tänka mig att han lär tröttna efter ett tag på oss :p hehe..

Idag var vi i skogen och promenerade, vi stannade på olika ställen och tog massa bilder också och folk stod och glodde när vi klättrade upp i träden :P Meen kul hade vi..
Ikväll blir det film för min del, såg att där var nån bra på tv plus en väldigt bra serie som börjar idag "Missing".. Jag har ledigt imorron om nu inte telefonen ringer kvart i 6 imorronbitti och dem behöver hjälp, vi får väll se helt enkelt!

Ha en bra kväll!!
Kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0