Breaking Dawn part 2!!

Åååh dessa filmer..
Föll när jag såg första filmen och har fallit varenda gång, tycker dem är dunderbra.. Har inte läst alla böcker men även dem har varit väldigt bra.. Böckerna brukar ju vara bättre, inte alltid som filmerna håller måttet.. typ "Sandor/Ida" filmen där var kass jämfört med boken.. "Shoo bre" filmen var kass jämfört med böckerna..

Nu väntar jag med spänning på att få se sista twilight filmen som det är tänkt jag ska se med mina systrar och kusin den 30 November :).. Har dock fått höra en massa saker som ska hända i filmen, Edward dör, nått skit om deras barn och nått om att Bella och Jacob får uppfostra barnet eftersom han dör.. Vet dock inte vad jag ska tro på.. Vi får väll se!!

Har ni sett filmen? Vad tyckte ni??
Kraam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0