I´ve never felt something like this before..

Hoppas allt är bra!!
Här är det mindre bra, har aldrig varit med om den smärtan jag kände inatt..
Gick och la mig i min säng vid 22 typ, satte på den näst sista twilight filmen och låg och kika på den.. Men mina tankar vart på annat håll, körde hem min älskling igår (torsdag) med vetskapen om att jag inte kommer få träffa honom förräns på lördag kväll 2 DAGAR? :O.. Finns säkerligen folk som tänker typ "Vafan, två dagar det är ju inget!"..
Jag var en av er tidigare och tyckte sånt där var så jäkla tramsigt så det inte var sant, trodde aldrig jag för fem öre skulle känna vad jag känner nu.. Det är en härlig men extremt skrämmande känsla att älska en människa så mycket att man inte vill vara en sekund utan den..
Iaf så tickade klockan på och sist jag kollade var den 01.59 så jag stängde ner tv:n men så fort jag blundade kom alla taknar till världens underbaraste, för det är så jäkla svårt att sova utan honom.. Meen 02.10 hör jag hur mobilen vibrerar och ser att det är ett sms från honom där han skriver att han inte heller kan sova, svarar tillbaka och han ringer upp mig..
Känslan jag då kände förstår jag mig inte på, när jag inte är med honom så saknar jag honom otroligt mycket men det känns ändå bättre än när jag får prata med honom och höra hans ljuva stämma och andetag, höra han viska att han älskar mig för då kommer den vidrigaste smärta jag nånsin kännt på.. Att veta att jag inte kan få krama om honom eller ta på honom eller kolla in i hans fina blå ögon, det känns som någon sliter ut mitt hjärta och stampar på det... Hemsk känsla!!.

Trodde aldrig jag skulle hitta någon jag kände mig fullständig med , någon jag kan vara mig själv med utan att känna någon som helst press.. Någon jag kan skratta och gråta med, någon jag kan berätta allt för..

Ju jeni jeta jem, une dua me ty tani dhe perjete!!
Une te dua ty, shuuum!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0