Ju jeni jeta ime!!! <3

Gokväll!!
Har ni haft en bra dag??
Min har varit bra men omtumlande.. Var iväg med "S" för han skulle hämta sitt Id-kort, vilket gick snabbt och smidigt så det var skönt, dock gick det inte lika fort på andra stället som jag skulle till och hämta papper.. Vi tog en nummerlapp (nr 54) och dem var på 10, så vi gick ut där ute och satte oss.. När vi väntat en timme är dem på nr 12 :O Wtf?? Seriöst liksom, hur lång tid kan det ta!..

Efter ett tag kommer där ut en vakt som vi hälsade på, på vägen in.. Han vinkar dit mig och säger att han ska hjälpa mig, när vi kommer in hämtar han någon på stället som hjälper mig *lycklig tjej*..
Den senaste tiden har jag träffat extremt många otrevliga människor som fått mig att undra vart världen är på väg, har sett en hel del hemska saker som fått mig att må illa.. Men det är det där lilla som ändå trots allt ger mig hopp, dem där vänliga människorna som man stöter på allt för sällan men som faktiskt finns där ute.. Dem ger mig hopp om att vår värld skulle kunna förändras till det bättre ♥...

Men det finns ingen som ger mig hopp som "S", hur jobbig jag än är (vilket jag är ofta) så är han alltid där och påminner mig och tar mig tillbaka ner på jorden, ger mig ovillkorlig kärlek, ger mig det där leendet som får mig att känna att allt förmodligen kommer bli bra, får mig att tänka på annat när jag mår dåligt.. Han finns alltid där när jag behöver honom och det bästa av allt han kan se när jag mår bra och när jag mår dåligt och han ger inte sig bara för jag svarar "Jag mår bra" han går på djupet för att vara helt säker på att dte verkligen är så.. Det är en egenskap som jag lärt mig för jag alltid önskat att någon skulle bryta igenom min mur och att äntligen veta att det finns någon som gör det.. Kan inte med ord beskriva hur skönt det känns, för det är otroligt jobbigt att alltid försöka vara positiv och glad när man håller på att bryta ihop inombords.. Känns som jag hittat rätt, som att jag hittat min andra halva, hittat personen jag kommer spendera resten av mitt liv.. Vi kompletterar varandra så bra, när han är nere lyfter jag honom och när jag är nere lyfter han mig, vi skrattar, gråter, tjaffsar och skojar om allt.. Alla dåliga och bra stunder vill jag dela med honom, alltid!!!

I´m so happy right now!!!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0