The love of my life!!

Hejsan, allt bra??

Måste skriva och berätta om drömmen jag hade inatt, nått av det bästa jag drömt på länge..
Det började med att två av mina systrar och två andra tjejer stod runt om mig och pillade i mitt hår och jag förstod inte vad som hände, när jag kollade runt mig befann jag mig i ett hus som jag inte kände igen.. Utanför fönstret lös solen och jag hörde vatten, kollade ut genom fönstret och såg en strand med vacker sand..
När jag kollade mig i spegeln hade jag på mig en lång vit klänning (brudklänning), håret var nersläppt och lockigt med två flätor på vardera sida, tjejerna runt mig hade på sig blåa klänningar och jag började skta inse att jag förmodligen befann mig på mitt bröllop :O *Whaat?*

Vi gick ner på nedanvåningen och dem ställde mig framför dörren och sedan gick dem ut.. Jag hörde hur musik började spelas, när jag tittade ut genom ett litet fönster på dörren satt där en massa människor på vardera sida, min familj blandat med hans familj och massa vänner.. Längst fram i mitten av gången stod han, the man of my dreams, jag började böla av lycka av tanken att denna man snart var min.. Plötsligt öppnades dörren och jag började gå mot honom, lyckan som infann sig var nått utöver allt annat jag någonsinn förr kännt.. Sen började dröömen spolas och vi hade nyss kommit hem från nån weekend resa, vi skulle åka hem till "vårt" hus.. Min första tanke var "Vadå vårt hur?", ja då hade vi tydligen ett eget litet hus någonstans och när vi kommer dit möts jag av en litet fint hus med ett vitt staket runt om, fina blommor längs huset och en sten gång fram till ingången, huset var underbart, litet och perfekt.. Tiden gick igen och tannade vid en varm sommar dag, min lillasyster kom på besök med sin fästman och vi gick ut i trädgården för att fika.. När hon vänder sig om på sidan ser jag att hon är gravid och jag tappar hakan :O och min första kommentar är..
- Hur fasen kan det komma sig att du är först med att bli gravid??
Frida, hennes kille och "S" kollar på mig helt konstigt och börjar skratta och sedan utbrister Frida..
-Du ska ju fan ha barn om en månad!! :O
Kollar ner och inser att jag ska visst ha barn och ganska snart med, sjuk känsla.. nån vecka senare samlas hela vår familj för att grilla och vi alla sitter och skrattar och skojar och allt är så bra... Jag reser mig upp för att gå på toan och stannar helt plötsligt och säger, "Shit nu sparkar den som bara den!!".. 

Efter det slutar min dröm och jag vaknar upp med att tårarna rinner ner från kinden, var tvungen till att skriva sms till "S" och berätta om min dröm.. Mest för att han för en vecka sen drömde en mardröm om att jag gifte mig med någon annan, hoppades på att min dröm skulle ge honom hopp och kanske hans mardröm nu kan suddas ut..

Världens bästa dröm hade jag iaf och jag hoppas den slår in någon gång i framtiden!!
Har ni någon gång haft en riktigt bra dröm??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0