I like how it feels..

Hallå, läget??
Det var verkligen inte igår jag var här inne och härjade, vilket faktiskt varit skönt.. Jag har inte haft tid eller lust, det har hänt alldeles för mycket i mitt liv senaste tiden..

Till och börja med så har jag kommit i från min gamla arbetsuppgift som resurs iaf för tillfället och det känns ganska bra.. Min vänskapskrets har dubblats eller kanske t.om tripplats jämfört med tidigare och det om nått är så sjukt kul, jag har inte tidigare insett hur kul det faktiskt är med nytt folk.. Jag har varit ute och klubbat sjukligt mycket (jag som var väldigt anti det innan) och det är såå jäkla skoj, kanske främst för att jag träffat en hel del härliga människor där plus världens underbaraste person! ♥

Så förtillfället är jag glad, jag skulle t.om kunna våga mig på ordet lycklig..
Vad har ni haft för er? Finns här ens nån kvar som är inne och läser? :)
Kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0