Lyckan är total..

Gomorron, allt bra??
Här är det bra iaf, trots huvudvärk så finns det inget som gör en lyckligare än när man vaknar upp i famnen på den man älskar eller somna in där för den delen.. Igår körde vi film och mys, vi såg Avatar som jag tycker är sjukt bra medans han tyckte den var ganska tramsig :P (I don´t get that)..
Jag är alltid uppe med tuppen så nu sitter jag här och väntar på att han ska vakna till liv vilket förmodligen inte lär bli förräns vid 11-12 nån gång, fast iof är det ganska skönt och bara få sitta för sig själv en stund..

Vid halv tre kommer syrran och hämtar oss för då ska vi iväg och spela fotboll med en bunte karlar, det är ca 20-30 karlar som spelar fotboll oxå jag och Petra som tittar på :p Meen fan jag vill också vara med, jag får ta modet till mig och "skämta" in mig eller nått :D hehe.. Men det ska bli kul...

Nu ska jag lyssna vidare på musik och bara itta och hänga...
Ha en bra söndag!!
Kraaaam
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0