Veckans bästa dag!!

Gokväll, äntligen kom den.. Veckans absolut härligaste dag..
Så sjukt skönt när fredagen sveper in och vetskapen om att man har några dagar fritt att göra precis vad man vill med :P..
Ikväll blir det jäkligt lugnt, lite datorhäng, kanske nån film eller så meeen lugnt.. Imorronbitti ska jag in till Malmö med syster för att "shoppa" och efter det blir det en heldag i Malmö med älskling!!! ♥
Som jag längtat på att det ska bli lördag och ändå går tiden redan så fort, men jag antar att det blir så när man inte alltid kan vara med den man vill varje dag.. Det är nämligen hemskt att vara ifrån den man älskar, det värker i hela kroppen och jag som oftast alltid är glad har fått värsta deppdagarna denna vecka då jag bara velat krypa under täcket och drömma mig bort :(.. Meeen imorron!!!! :D *Happy, Happy*..
Nä nu ska jag lyssna vidare på musik och ta mig an fejjan!
Kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah

You have to swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life!

RSS 2.0